Ntv'nin Çatısında G-20 Protestosu

TAKİP ET

Özel bir televizyonun Ankara temsilciliğinin çatısına çıkan 3 kişi G-20 zirvesini protesto ediyor.

Özel bir televizyonun Ankara temsilciliğinin çatısına çıkan 3 kişi G-20 zirvesini protesto ediyor.


Televizyonun Çankaya’daki Ankara bürosunun bulunduğu binanın çatısına çıkan kendilerini Devrimci Parti üyeleri olarak nitelendiren üç kişi "Emperyalizme karşı Aziz olunmalı, G-20 Defol" yazılı pankart açtı. Grubun eylemi sürüyor. Bölgeye çok sayıda polis sevk edildi.


(İHA)